söndag 24 februari 2013

Ont i hela kroppen

Efter magsjukan har längtan varit stor att få komma igång med träningen igen och i torsdags gick startskottet. Ett intensivt styrkepass påminde mig om alla mina muskler i dagarna tre. Igår var det dags för första långpasset på länge och tillsammans med min fina vän I pulsade jag iväg i snön till vackra Stävlö och sedan igenom Horsö naturreservat. Bitvis gick det riktigt sakta pga all snö men vi försökte tänka på tiden vi var ute istället för tempot. 19.2 km fick vi ihop och idag har jag känt mig riktigt trött i kroppen. Hade sedan tidigare bestämt styrkepass med grannen så det var bara att pallra sig iväg till gymmet idag igen. Har precis avbokat morgondagens styrkepass. Måste vila.

På tisdag hoppas jag däremot kunna springa igen. Ser fram emot det.